Du är inte inne på lunarstorm så ofta längre eller?

Tja Matildautt
Mår? Själv mår jag fint! Jag har inget att göra så jag passar på att skriva lite brev! :)
Du är inte inne på lunarstorm så ofta längre eller?
Hur går de med killarna? Jag gillar inte Alexander Hjälmeby i min klass längre! Bara så att du vet hehe...
Kram från kusin vitamin

Enligt min vänner bok är tilda håkansson intresserad av jujutsu, favoritämnet är matte, hon har inte läst någon bästa bok, hennes favorit band är backstreet boys, den bästa filmen hon har sett är joe jättegorilan, hon avskyr bråk och krig, och gillar bäst att leka med ebba och tiffany, hennes högsta önskan är att bo på landet och ha en häst, i framtiden vill hon helst bli delfinskötare.

Och jag själv är intresserad av att rida och spela fiol, jag hatar matte och gillar skrivning, min bästa bok är min vän cappy och min favorit artist är Britney Spears med låten Lucky, mitt favoritprogram är sclub 7 in miami och favvofilmen likaså här joe jättegorillan, jag hatar krig och spenat, förvånande? även fisk och blodpudding. Jag gillar bäst min häst Luckas, Johannes och kebabtallrik,, även min gris babe och min katt mimmie. Min högsta önskan är att bli veterinär, att ha en bondgård med många djur och hästar, en stor familij. Jag vill helst bli veterinär, delfinskötare eller artist.


den då populära vänner boken


tildas coola brev


Joe jättegorillan var tydligen poppis


krig inte lika


delfinskötare ville alla bli då


är fortfarande ganska bra :)

visst var det så enkelt förr. när alla ville bli delfinskötare och hatade krig och spenat. man ville bli som mamma och pappa och att leka med sina syskon var det bästa man visste. man var oskuldsfull och trodde hela världen var en underbar plats. kärleken kom och gick hela tiden och man frågade chans och gjorde slut lika fort som man bytte kläder. alla var vänner och höjden av lycka var lördag som innebar godis och koj bygge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha, jag dör! vi måste gå igenom dom där breven ihop någon gång!

åh, vad jag saknar den tiden, fy tusan.

2009-05-06 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0