Uppdatering från mig!

Nu är det säkert ett år sedan jag skrev ett inlägg haha! Har varit nära på att radera bloggen flera gånger men har hejdat mig varje gång. Jag finner mig själv glad med ett leende på läpparna när jag läser i arkivet om alla äventyr & händelser man har upplevt! & vad man har utvecklats som person! För tre år sedan var jag nybliven student, jobbade på Hok och hade ingen aning om vad jag ville göra, inte för att jag är mycket klokare på den fronten ännu. Men jag är steget närmre. Jag träffade Rasmus samma år som studenten & vi bor sedan 1 år tillbaka tillsammans i en trea med lilla Hera. Eller träffade & träffade, vi umgicks i samma kretsar. Livet är perfekt just nu :) saknas bara en liten vovve!

Rider ganska ofta hos min faster och hennes sambo, de har 17 hästar! & igår köpte de ett halvblod på 6år som ska tränas i dressyr! Super kul :)



Jag & Flintstone efter ridturen igår


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vilken stor häst! Mohaha

2012-08-10 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0